Drama I've Watched Recently

20:26

After i bac frm ns, i've been rotting for the whole month ahaha
i watched many dramas~~ LOL


两妻时代
斗牛,要不要
野蛮奶奶2大战戈师奶
恶作剧2吻


最美丽的第七天




和味浓情
原来我不帅

p/s: bie eh 经典对白

fun: 我以为你对我已失去兴趣了,不再有新鲜感了

bie:以为以为。。。你不会以为我爱你?

fun:har?!原来你不爱我的啊??

bie:我不爱你。。。。。

(扁嘴-ing)

bie:我不爱你,可是我很爱很爱你。。

fun:(炸到!!)

LOL i kno i m wu liao XD

You Might Also Like

1 Hearts

Thanks for the pretties comments ♥

Popular Posts

SUBSCRIBE

Like us on Facebook

Flickr Images