洋葱?? BY me XD

15:31

如果你眼神能够为我
片刻的降临
如果你能听到
心碎的声音
沉默的守护着你
沉默的等奇迹
沉默的让自己
像是空气
大家都吃着聊着
笑着今晚多开心
最角落里的我
笑得多合群
盘底的洋葱像我
永远是调味品
偷偷的看着你
偷偷的隐藏着自己
如果你愿意一层一层一层的剥开我的心
你会发现
你会讶异
你是我最压抑
最深处的秘密
如果你愿意一层一层一层的剥开我的心
你会鼻酸你会流泪
只要你能听到我看到我的全心全意
听你说你和你的他们
暧昧的空气
我和我的绝望
装得很风趣
我就样一颗洋葱
永远是配角戏
多希望能与你有一秒
专属的剧情




"Onion" mia lyrics XD
k siao enuf bac to my main point lolx
jz nw lunch my mum cooked sausages
bt i think if eat lidat too simple
then i go n cut the onion
hot the pan
then use some butter to fry it
add i some sausage
n then become this XD





Ta-da nice lehx XDDessert for the day




n eventually i wil become this XD just for laugh H-A-H-A

You Might Also Like

0 Hearts

Thanks for the pretties comments ♥

Popular Posts

SUBSCRIBE

Like us on Facebook

Flickr Images