我的女孩♥

23:06


6年的友情
有两位是8年, you know who you are ;)
呵呵
正如歌儿所唱的:听你说 听你说 
我们真实拥有一片美好的天空

不能常联络 却更紧握 我们交换的美梦

虽然,不常见面
感情依然如昔
你们亲爱的博客本小姐是也
依然是她们“攻击”的对象

呵呵这是证明本小姐人见人爱吗?

我不贪心,我只希望,每年,都有这样的一个聚会
这小小的愿望,能实现吗?


想象,十年后的我们
各个变成女强人、大医生、工程师、研究者、会计师、药剂师
抑或者已经有人当妈了


无论如何,我想,我们最怀念的,还是中学那白衣蓝裙的时光吧?
那段青涩又单纯的时光
永远就是如此难忘,而知心好友,也是在这时候遇上的


p/s亲爱的yy小姐,不好意思搞砸了要给你的惊喜
我还真失败
呵呵
不过失败也算是一种难忘的经验吧?哈哈



魔女的故事,依然在延续
你们,还记得吗?



You Might Also Like

3 Hearts

  1. love u my dear...i reli wish that our friendship will last forever ♥

    ReplyDelete
  2. <3 of course the story continues! :) still happy for the surprise u all planned although failed. ehhehe appreciate a lot!!

    ReplyDelete
  3. Vicky: dun worry, will as you wish, we will be loving each other forever ♥ love u

    Vivian: hehe i see u so pity 21st big day need to back Uni, so let u happy awhile lo ehehhe :P

    ReplyDelete

Thanks for the pretties comments ♥

Popular Posts

SUBSCRIBE

Like us on Facebook

Flickr Images