The Power of Love~*

18:44

The whispers in the morning 听那情侣们#
of lovers sleeping tight 在熟睡的清晨呢喃轻语#
Are rolling like thunder now 那轻语如雷声般回荡#
as I look in your eyes 当我看着你的眼睛#
I hold on to your body 紧紧拥抱着你的身体#
and feel each move you make 感觉到你身体丝丝颤动#
Your voice is warm and tender 你的声音温暖而轻柔#
A love that I could not forsake 这是我永不放弃的爱#
Cause I am your lady 因为我是你的女人#
And you are my man 而你是我的男人#
Whenever you reach for me 无论何时你来到我身边#
I'll do all that I can 我将为你而做一切#
Even though there may be times 一切纷繁都已消失#
it seems I'm far away 即使有时候我会远离你#
Never wonder where I am 但无论我在何方#
cause I am always by your side 我的心一直都陪在你的身边#
Cause I am your lady 因为我是你的女人#
And you are my man 而你是我的男人#
Whenever you reach for me 无论何时你来到我身边#
I'll do all that I can 我将为你而做一切#
We're heading for something 我们朝向共同的目标#
Somewhere I've never been 那个我未曾到达的地方#
Sometimes I am frightened but 有时我很害怕#
I'm ready to learn 但我已准备好去领略#
of the power of love 这爱的力量#
#
The sound of your heart beating 你的心跳声#
Made it clear suddenly 让它变得很清晰#
The feeling that I can't go on 若某天我忽然不再能继续这份感情#
is light years away 那也是在若干光年以后的事情#
Cause I am your lady 因为我是你的女人#
And you are my man 而你是我的男人#
Whenever you reach for me 无论何时你来到我身边#
I'll do all that I can 我将为你而做一切#
We're heading for something 我们朝向共同的目标#
Somewhere I've never been 那个我未曾到达的地方#
Sometimes I am frightened but 有时我很害怕#
I'm ready to learn 但我已准备好去领略#
of the power of love 这爱的力量#
of the power of love 这爱的力量#


i feel so meaningful =)

You Might Also Like

0 Hearts

Thanks for the pretties comments ♥

Popular Posts

SUBSCRIBE

Like us on Facebook

Flickr Images