远距离

17:36

我的心里,就好像预订了电影院一样
把空出来的位子给了你
日盼夜盼地望着你归来
好像抗日时期公公婆婆年轻时面临的生离死别
一次又一次的我的希望落空了
原来谈恋爱一点也不简单
远距离更加不简单
不知不觉泪水又弄湿了枕头
我已经变得什么事只会哭了
家人的不祝福
就好像被割伤的疼
问题如浪滔滔的来
我无所应对
到底谁
才能理解我的心声?

You Might Also Like

1 Hearts

  1. darling a...
    how are u a..
    dun sick a.. stay healthy..
    muz take good care of urself..
    i know wat u truly need is him..
    but we as frens are supports behind u o..
    muz jian qiang.. cannot collapse u know..... u are yee fun leh~~
    my super darling lai de.. ok? =]
    take care...
    jingwei*

    ReplyDelete

Thanks for the pretties comments ♥

Popular Posts

SUBSCRIBE

Like us on Facebook

Flickr Images