我,败给了我自己

10:32



零零碎碎的记忆撒落满地
不知道该从何去收拾
由得它吧
反正已经是过去式了
深埋在心里的记忆拼图为什么会一片一片被挖掘出来
回忆好像电影
一幕幕在脑海里上演
不想被记起的画面
却是那么的清晰
是我太执著了么?
还是完美主义的老毛病犯了?
心里那个缺
好像拼图少了一块
说不出的不愉快
我,却步了
心,突然好像从天堂被打入地狱,然后再受十大酷刑般
难受、不快乐
我挣扎了
此刻的我,应该是很快乐的,不是么?

You Might Also Like

3 Hearts

  1. i really hope to have a talk with you and find out what had happened =) 希望你能完成那块拼图 be tough girl =)

    ReplyDelete
  2. u can sms me darling hahaha =) i m okay... but i stl wan to meeeeet uuuuuuuuuuuuu~!!

    ReplyDelete
  3. aiyoyo u exams time.. i dun wanna disturb u la..critical time for u~~ will talk when we meet then ^^ gahyao a~

    ReplyDelete

Thanks for the pretties comments ♥

Popular Posts

SUBSCRIBE

Like us on Facebook

Flickr Images